Za vsako podjetje je ključnega pomena to, da se čim bolje poskrbi za promocijo le tega. To pa zato, ker bomo s tem lahko dosegli več reči. Sprva bo to pomagalo pri zadovoljstvu obstoječih strank, prav tako pa lahko to tudi pripelje do tega, da k podjetju privlačimo več ljudi, ki bi se znali zanimati za to, kar to podjetje nudi.
Zato pa sem se tudi sam začel malo bolj osredotočati na ta aspekt našega podjetja, ter sem začel razmišljati o različnih načinih, kako bi čim bolje poskrbel za promocijo. Tukaj pa sem se odločil za razno nadgradnjo naših obstoječih reklam in pa za nekatere panoje, ki bi lahko privabili kar nekaj oči.
Tedaj pa sem prišel na zelo dobro idejo. To pa so bila promocijska darila, katera pa bi lahko dajali ljudem na raznih dogodkih, ali pa na kakšnih bolj prometnih in zasedenih lokacijah, kot so na primer kakšna nakupovalna središča, centri mest in podobno.
Ta promocijska darila pa bi bila takšna, da bi na različne predmete, ki so koristni v vsakdanjem življenju, nanizali naš logotip podjetja, kakšne informacije, kot so ime podjetja, telefonska številka, oziroma kontakt in podobno. Tedaj pa sem se še moral odločiti za ustrezne predmete, ki bi lahko delovali kot takšna promocijska darila. Ključno je bilo to, da bi bili ti predmeti takšni, da so koristni in se jih da uporabljati v vsakodnevnem življenju, hkrati pa so morali biti cenovno dostopni, tako da s tem ne bi imeli preveliko stroškov.
Odločil pa sem se za kakšne zapestnice in trakove za ključe, nato razna pisala, kajti ta se vedno rabijo, potem pa še za kakšne dele oblačil, kar pa je lahko kapa, majica in podobno. Vse te reči pa smo lahko dobili zelo poceni, ter smo na njih nato lahko nanizali še dizajn, ki smo ga ustvarili.